Απόγευμα στην Πανεπιστημίου

anoikeiotita

.

Μη μου μιλάς για ηλιοβασιλέματα
και κόκκινες ερωτικές πανσέληνους,
χιλιοειπωμένα λόγια για ερωτευμένους
με οδηγίες χρήσεις μωρό μου…
Έλα να κάνουμε σέξ στην Πανεπιστημίου,
ωμά και πρόστυχα σαν την αλήθεια του είναι μας,
χωρίς χάδια και κούφιες υποσχέσεις,
αφημένοι στη γύμνια μας, καθώς θα μας κορνάρουν
καθωσπρέπει απεργοσπάστες οδηγοί τρόλεϊ…
Βιάσου, μοιάζεις υπέροχος σαν με κοιτάς με τρόμο!
Όχι, χωρίς προφυλάξεις αυτή τη φορά.
Ανυπομονώ να εκσπερματώσεις αηδία
και κάπου εκεί να πείς πόσο σου έλειψα.

.
.

                                               Χαρά

One comment on “Απόγευμα στην Πανεπιστημίου

  1. Μη μου μιλας για τρελο γαμησι,μην μου μιλας για παθιασμενο ερωτα,μην μου μιλας για γυμνια στην Πανεπiστημιου ,μη μου μιλας για σεξ γιατι φοβαμαι τι προτυπο εχεις για να σου ιντριγκαρει το μυαλο σου ,γιατι φοβαμαι πως δεν θα τα ελεγες αυτα σε εμενα τον αναπηρο γιατι ουτε να σου κανω ερωτα στην Πανεπiστημιου δεν θα μπορουσα ουτε να μπω καν στην πορτα της περιοριμενης κλισε φαντασιωσης του κυριαρχου αρσενικου που εξσπερματωνει πανω σου με μια σιγουρια αρτιμελειας γνωριζοντας πως ευκολα θα τον επιλλεξεις αν καθησει διπλα σε εναν αναπηρο.ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΣΤΙΚΕΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΑΝ……baby..

Σχόλια και κριτική επιβάλλεται!

