εγώ είμαι τζάμπα πράμα

oscar_wilde_quote.

.

του Σωτήρη Θεοχάρη

 

Αναρχικός, οπωσδήποτε αναρχικός είσαι εσύ!
Ή μήπως αντεξουσιαστής;
Και αμφισεξουαλικός, έλα πες την αλήθεια, αφού κάνει κρα το πράμα!
Ρε μπας και είσαι μηδενιστής;
Σατανιστής σίγουρα θα είσαι και από αυτό, δεν εξηγείται αλλιώς, μα να μην πιστεύεις σε θεό, αντίχριστος!
Εγώ πάλι λέω πως είσαι της τρομοκρατίας φανατικός υποστηριχτής και οπαδός, αλλιώς να καταδικάσεις ρε!
Χουλιγκάνος, ναι χουλιγκάνος, άσε τη λένε οι άλλοι, εγώ σε ξέρω καλά, είσαι επιπέδου χούλιγκαν, δε έχεις διαβάσει ούτε καν Καστοριάδη!
Εξωκοινοβουλευτική αριστερά ρε, αφού κάνει μπάμ να ούμ, μ αυτά που λες!
Άσε ρε κουλτουριάρη, πας να το παίξεις εργατική τάξη, μεγαλοαστός είσαι και κουλτουριάρης, δε με ξεγελάς εμένα ρε, όλο φούμαρα!
Αντιδραστικός, είσαι αντιδραστικός, εγώ σε κόβω και για φασιστάκι!
Είσαι προβοκάτορας που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας …
Σεξιστή θα σου κόψουμε τ αρχίδια ! σεξιστής είσαι ρε, πολυγαμικό αρσενικό γουρούνι, η διείσδυση είναι επιβολή παλιοκαριόλη  !
Έλα τώρα αφού είσαι τιούτος, μην ντρέπεσαι πες την αλήθεια, κρυφοσυκιά είσαι και το παίζεις μάτσο, βγάλτο φερετζέ ρεεεεε πουστράκι !
Σίγουρα είσαι χαοτικός μπαχαλάκιας, σε κόβω εγώ, σε ξέρω εγώ ρε τι είσαι, κουκουλοφόρος κάτι σαν και σένα κάψανε τη μαρφίν !
Καλά τώρα, είναι φως φανάρι, ψωνάρα και ποζέρι είσαι, που το παίζεις καλλιτεχνάρα, ψωνάααααααρα !
Άσε τι λένε οι άλλοι, εγώ ξέρω ρε τι πραγματικά είσαι, είσαι ψυχάκι μεγάλο μιλάμε, το χεις κάψει εντελώς, το τερμάτισες λέμε !
Μουνόδουλος, δεν τίθεται θέμα, είναι προφανές, τσ τσ κατάντια, σε σέρνει το μουνί, ξεφτίλα και υπάρχουν γκόμενες που σου κάθονται ε ; κατάντια !
Τροτσκιστής ! χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει !
Εγωκεντρικός, δε με νοιάζει τι λες εσύ για σένα, εγώ σε ξέρω καλύτερα απ ότι σε ξέρεις εσύ. Εγωκεντρικός τελεία και παύλα, δε θα μου πεις εσύ για σένα.
Ναρκομανής, εσύ πρέπει να έχεις πιει τα πάντα ε ; γυαλίζει το μάτι σου, έχεις κάνει πρεζάκι ;
Βίαιος, πρέπει να την λατρεύεις τη βία, είσαι από αυτούς του τσαμπουκάδες που την ψάχνουν, το χω καταλάβει, μπραβιλίκια κι έτσι !
Μοναχικός τύπος ε ; πσσσσ δικός μου είσαι ρε φιλάρα σε κατάλαβα με τη μία, άστα να πάν ρε φίλε δε μας νιώθει κανείς εμάς, κέρνα μια μπιρίτσα  …
Αναρχοαυτόνομος, αυτό είσαι το βρήκα !
Ευαίσθητος, έλα ρε χαζούλι τα άστρα δε κάνουν ποτέ λάθος, καρκινάκι είσαι είπαμε ; ε είδες μέσα έπεσα ευαίσθητος και οικογενειακός τύπος …
Παρτάκιας ! παραδέξου το, σε γνωρίζω 23 ολόκληρα λεπτά, δε με ξεγελάει κανείς εμένα, με μια ματιά και δυο κουβέντες ψυχολαγάω τους πάντες εγώ !
Ομοφοβικός, κατά βάθος φοβάσαι μη σ αρέσει και για αυτό δε μου κάθεσαι, παραδέξου το, φοβάσαι και σ αρέσω !
Αλλά … και για αναρχοσυνδικαλιστής μου κάνεις, με όλα αυτά που γράφεις, ρε μήπως είσαι τέτοιος ;
Φλώρος !
Τυχοδιώκτης, καθαρός τυχοδιώκτης !
Προικοθήρας, για τα λεφτά μου θες μόνο !
Νάρκισσος, τη βρίσκεις με την πάρτη σου μόνο !
Χριστιανός Ορθόδοξος ! τι θα πει όχι ; αφού σε βαφτίσανε είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος, παλιά το έγραφε και η ταυτότητα !
Επαναστατικός τύπος, πρώτη φορά γνωρίζω τέτοιον, μμμμ ξέρεις … με εξιτάρει αυτό !
Ρεμάλι, άι σιχτίρ, να πεθάνεις !
Αμπελοφιλόσοφος του κώλου, βολεμένος !
Μανιοκαταθλιπτικός, όλοι είμαστε, εγώ πάω σε μια φοβερή ψυχολόγο χρόνια τώρα, να πας και σύ,  θα σου βρει και σένα κάτι !
Παίζει να είσαι και πράκτορας …
Κωλόπαιδο, καλομαθημένο κωλόπαιδο !
Σεχταριστής !
Ύαινα, στην προηγούμενη ζωή σου ήσουν ύαινα και στην επόμενη θα γίνεις γυμνοσάλιαγκας, γιατί δε μ αγάπησες αληθινά και το κάρμα σου είναι χάλια !
Κρυψίνους, κάποιο μεγάλο μυστικό μας κρύβεις, δε μπορεί …
Χαζοβιολης, τα επιχειρήματα σου δε αντέχουν σε σοβαρή κριτική !
Μίζερος, το ένα σου βρωμάει το άλλο σου ξινίζει, τι έχει δηλαδή το ορθάδικο και δε σ αρέσει ;
Πεσιμιστής, όλο μαύρα ρούχα …
Ακοινώνητος, γιατί δε καταδέχεσαι τους συγγενείς σου ε ;
Πλακατζής, όλα στη πλάκα τα αντιμετωπίζεις, μα καλά δε παίρνεις τίποτα στα σοβαρά ;
Αναίσθητος, είσαι παντελώς αναίσθητος, α ναί σθη τος, γαϊδούρι !
Πολύ λούμπεν τύπος, απαπα, πεζοδρόμιο, πλέμπα …
Χλιαρός.-

 

Ετικέτα !
Ετικέτα !
Ετικέτα !

 

Ετικέτα …
κι άλλη Ετικέτα
και ακόμα μία Ετικέτα
πρέπει να έχεις μια Ετικέτα
πρέπει κάτι να δηλώνεις τυποποιημένο
μια Ετικέτα, έστω μία, έστω μία !
αν δε σ αρέσει αυτή που σου κολλάμε εμείς, διάλεξε μια δικιά σου, αλλά προς θεού μην κυκλοφορείς εκεί έξω χωρίς Ετικέτα
πρέπει να έχεις Ετικέτα, όλοι έχουμε Ετικέτα, να διάλεξε μια …
μια ετικέτα να γράφει το περιεχόμενο, να σε προσδιορίζει, μια ετικέτα για να αγαπιέσαι, για να μισιέσαι, για να μας ελκύει, για να μας απωθεί, για να μας αρέσει, για να μας φοβίζει.
βάλε μια Ετικέτα
η Ετικέτα είναι η αξία σου, πρέπει να ξέρουμε πόσο κοστίζεις και πόσο στοιχίζεις !

 

Ευχαριστώ παιδιά αλλά δε θα πάρω, εγώ είμαι τζάμπα πράμα.
Ετικέτα θα κολλήσετε πάνω μου, μόνο όταν γίνω ληγμένη κονσέρβα …

 

One comment on “εγώ είμαι τζάμπα πράμα

Σχόλια και κριτική επιβάλλεται!

