Όνειρο – Εν Πλω

To “Όνειρο” γράφτηκε απο τους “Εν Πλω” για τον Χρήστο Τσουτσουβή, η μάλλον ο θάνατος του Τσουτσουβή στις 15 Μαΐου του 1985 ύστερα απο ένοπλη συμπλοκή στου Γκύζη με κρατικά ένστολα γουρούνια έγινε αφορμή για να γραφτεί αυτό το τραγούδι. Οι “Εν Πλω” όμως στις 1/10/1987 ημέρα δολοφονίας του Μιχάλη Πρέκα επίσης απο μπάτσους, το αφιέρωσαν στη μνήμη του.

mixalis_prekas

.

Δε μου `χεις πει τόσα χρόνια αν μ’ έχεις νιώσει
όταν σου μίλαγα για `κείνα τα κλουβιά
δεν μου `χεις πει την καρδιά σου που την έχεις δώσει
όταν κάποιο χαμόγελο σβήνει γελώντας στον ήχο
στον ήχο μιας πιστολιάς…

Δε μου `χεις πει τόσα χρόνια αν έχεις μετανιώσει
όταν τριγύρναγες σε φίλους για δικά μου δανεικά
άσε με τώρα να πιστεύω σ’ ένα όνειρο με δόσεις
και να γυρνάω την πλάτη μου σε όσους με ρωτούνε
πως θα γίνω μεσ’ τη νύχτα
μια σκιά…

Όταν κάποιο χαμόγελο σβήνει στον ήχο…

Ø

.

Περισσότερες πληροφορίες για τους “Εν Πλω” θα βρείτε εδώ: http://elliniko-greek-rock.blogspot.gr/search/label/%CE%95%CE%9D%20%CE%A0%CE%9B%CE%A9

2 comments on “Όνειρο – Εν Πλω

  1. kleovis says:

    πολύ ωραίο! δυνατό! πικρό επίσης ! αληθινό

Σχόλια και κριτική επιβάλλεται!

